BEACHSOCCER

2011-07-05 @ 19:20:10

Hellu, dagen har varit härlig, en runda på stan med Alma, en fika och lite shopping. Köpte lite nya underkläder. Jag och Alma har bara träffats en gång sen sommarlovet började, så vi tyckte att det var dags att träffas och snacka lite, så det fick bli en runda på stan. Tack för en mysig dag Alma!

Tänkte bara berätta att imorgon och på torsdag kommer jag att befinna mig i Åhus för att spela Beachsoccer tillsammans med fotbollslaget. Samling 08.00, så det blir att gå upp tidigt imorgon. Så imorgon blir det ingen uppdatering, för fotbollen kommer att pågå hela dagen, och förmodligen så kommer jag att vara helt slut efter det, så jag skriver på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback