The dress

2011-07-18 @ 21:14:48






Lovade ju er en bild på min nya klänning ifrån H&M. När jag och min syrra var och köpte denna trodde hon att jag hade blivit galen, för att jag dansade runt i omklädningsrummet, och höll på och tjatade om att den skulle vara sååå fin i Italien.

Idag har jag varit med mamma och mormor i stan och shoppade lite, med mig hem fick jag dessa shorts, och tre kuddar, som jag kanske lägger upp imorgon på bloggen. Nu ikväll blev det mat ute på terassen, och nu ska alla gå in och kolla lite tv, så jag hänger på.
Hugs <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Tack så mycket :) Jag fotar med en Nikon kommer inte riktigt ihåg vad den heter nu men det är en kombination av digital och systemkamera.

2011-07-18 @ 22:51:39
URL: http://sofiao.devote.se
Postat av: Miranda

fysatan vad fin klänning!

2011-07-19 @ 19:39:07
URL: http://mirandareimers.blogg.se/
Postat av: Nutte

That dress could cure cancer!

Grymt snygg klänning på en otroligt vacker tjej :)

Du lär garanterat vara finast i Italien milady<3

2011-07-23 @ 00:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback