let the summer begin

2011-06-10 @ 21:00:35

 Skolavslutnings outfit

 



Hej, ja jag kan med glädje säga att äntligen är det sommarlov! En härlig avslutning på läsåret blev det på skolan, och många hejdå före sommarlovet. Nu kan man andas ut och slappna av, när betygen är satta, jag blev väldigt nöjd med mina betyg. Helst vill jag inte snacka om nian, men jag måste säga att det kommer bli tomt på skolan utan de nior som nu gått ut, och jag känner ingen glädje över att vara äldst på skolan. Även fast jag inte snackat så mycket med de i nian kommer jag att sakna dem. Så till alla nior, lycka till med allt!
För att fira sommarlovet stack jag och några kompisar och köpte glass, och satt oss sen på vår gamla skola och snackade och hade det härligt. När jag kom hem väntade tacos, och mys med familjen. Denna sommarn ska jag försöka uppleva och hitta på så mycket som möjligt, få vara med de vänner jag älskar och ha det riktigt bra. Jag önskar er alla en riktigt härlig sommar! Vi ses snart igen.


Kommentarer
Postat av: kajjan :D

fina bilder! följ gärna mig med bloglovin, jag följer dej! ;) <3

2011-06-10 @ 21:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback