Mobilbilder från Liseberg

2011-06-14 @ 15:23:25











Hej alla läsare!

Ja nu är jag hemma från en underbar dag på Liseberg, tänkte att ni kanske ville se lite bilder från min dag, så det fick bli några halv bra och några halv dåliga mobilbilder, eftersom att jag valde att lämna kameran hemma. Som jag berättade innan körde bussen vid nio, alla var trötta men ändå uppspelta över dagen. När vi närmade oss Liseberg började vi de äldsta att sjunga och blev lite väl glada. Väl inne på Liseberg blev det mycket karusell åkande för mig, Moa, Alma, Joning, Philip, Filip och Theo. Vi hade det otroligt roligt och käkade mycket gott. Ni skulle sett oss efter flummer ride, shiit vad våra kläder var blöta, vi satt 5 st i en och jag längst fram, så efter det såg vi roliga ut allihopa. Vid nio åkte bussen hem och då var alla övertrötta så det blev riktigt mkt skratt och bus.
På näst sista bilden ser ni pappa som vunnit, synd att jag inte äter godis :/

Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: kajjan :D

vi hade oxå skitkul, synd att vi inte åkte ngt tsms, jag glömde bort det helt!? :p

2011-06-14 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback