summer

2011-06-09 @ 20:42:54

Hej!
Jag är tyvärr inte här för att börja blogga på riktigt än, jätte sugen på att börja blogga igen, men jag vill inte börja blogga förrens jag är helt klar med bloggen. Nu i veckan ska jag försöka att ta mig tid till att fixa en header, och fixa det sista. Imorgon är det skolavslutning, ännu ett avklarat läsår, och det känns både otroligt roligt och härligt, men även lite tråkigt för att det gått så fort, och det vill jag inte, egentligen vill jag bara stanna upp i tiden och få njuta av dagarna som gått och av de som kommer att komma, utan att behöva stressa sig igenom dem.
Ännu en skolavslutning, men denna kommer för mig bli lite annorlunda, jag ska nämligen skippa klänningen och inte vara så uppklädd. Ska bli skönt att slippa fixa till sig så mycket. Jag menar vi slutar bara 8:an vi har fortfarande ett år kvar på skolan, och jag tycker inte att det är så speciellt att sluta 8:an. Kommer förmodligen att visa min avslutnings outfit imorgon, och även andra bilder från skolavaslutningen. Nu ska jag lägga mig och slappa framföt tv:n. Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: kajjan :D

skönt då är jag inte den enda utan klänning! :D

2011-06-10 @ 14:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback