I don't have time enough, and it sucks!

2011-10-12 @ 18:49:46
Hej allihopa, det händer inte mycket här på bloggen, och det är fortfarande skolan som tar upp min tid. Efter det att jag kom hem ifrån Italien har mina dagar varit fullbokade, jag går i skolan och fortsätter även efter att plugga hela eftermiddagarna och kvällarna, men det är väl något jag får räkna med nu när jag har varit iväg. Men usch nu vill jag bara att det ska bli lov, så att man kan ta det lugnt, slippa plugga och istället umgås med vänner. Imorgon blir det skola, sen drar jag och några vänner till gymnasiemässan i Kristianstad. Det ska bli kul.  Sen på fredag ska jag skriva prov och sen ska jag spendera helgen med läxor och lite andra små grejer. Har ett föredrag på måndag, och sen har jag ett no föredrag och en no uppsats på 7-12 sidor, suck! Sen på tisdag är det återträff med konfirmationen, ska bli riktigt roligt faktiskt. Under lovet ska jag försöka börja blogga på riktigt igen. Så stanna kvar! 

Så en liten fråga, vill ni att jag ska lägga upp bilderna ifrån Italien då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback