FÖRSTA DAGEN

2012-08-21 @ 06:40:41
 
Igår var det första dagen på gymnasiet, kom dit och tyckte att det var spännande med allt nytt. Först blev det avprickning och snack med flera andra nya elever. Rektorn höll sitt tal, och efter det fick vi gå till vårt hemklassrum där vi fick träffa våra två klassföreståndare och sen klassen. Vi är 32 stycken i klassen! Blev massa information och blanketter. Jag kan inte vara mer nöjd med klassen, jätte härlig klass! Efter skolan så åkte jag och Moa till Kristianstad för att handla de sista skolgrejerna, hem fick jag med mig en kalender, en kofta och en stickad tröja. Riktigt nöjd med dagen! Idag börjar det på riktigt, första lektionen är idrott, spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback