Sommaren 2012

2012-08-19 @ 23:02:31
 
Sitter uppe länge denna kvällen, sista kvällen innan det är dags att återvända till skolan, så nu får jag njuta av de sista timmarna. Känns lite nervöst att börja sitt första år på gymnasiet imorgon, så mycket nytt. Ny klass, nya ämnen, nya lärare och ny skola. Allt är nytt. Vill inte att denna sommaren ska ta slut, sommaren 2012 har varit bäst! Spenderat massa tid med min fina kille, gått på dubbeldejt, haft grillkvällar, kollat film, firat 6 månader, rest till Göteborg och till mormor och morfar, Halmstad, siesta, ätit massa godis, lagat mat tillsammans, åkt till hans släkt och krypt ner i soffan framför en film. Otroligt fina dagar med personen jag älskar så otroligt mycket. Siesta, bio, fika på stan, fotodagar, myskvällar, flera dagar i åhus, motionerat och pratat i timmar, spelat fotboll, fotbollsskola och andra fina dagar med mina otroligt fina vänner! Midsommar med släkt och femkamp, grillkvällar med familjen och pojkvännen och Grekland. Just nu är jag så otroligt lycklig! Får hoppas att dessa åren på gymnasiet blir bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback