WORKOUT

2012-08-21 @ 18:54:48
 
Andra dagen på gymnasiet, och än så länge stormtrivs jag i min klass! Började 08.15, och första lektionen var idrott, blev lite "konditions träning". Sprang några kilometer, och det räckte för att man skulle bli röd i ansiktet. Men efter så kändes det skönt att få röra på sig och man hade vaknat till ordentligt. Franskan som var sista lektionen var jag grymt nervös inför. Har tappat mycket av franskan under sommaren. Alla var så extremt duktiga. Så nu är jag till och med mer nervös inför nästa lektion, tog faktiskt med mig franska boken hem och repeterade grunderna. Hoppas på att jag kan lite mer nu!
Har ätit en stor portion mat när jag kom hem, yoghurt med müsli, kiwi och en macka med Keso, vrål hungrig, blir ju inte mätt på skolmaten?! Men om typ en timme ska jag ut och springa några kilometer i skogen med pappa. Duktig tjej! Nu ska jag bygga upp min kondition. Imorgon blir det idrott och på kvällen yoga med mamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback