I will do my best

2012-12-18 @ 22:02:24
Jag är fly förbannad, på mig själv, jag har slarvat bort min fjärrutlösare till kameran. Åhh jag har letat igenom varenda hörn i hela huset. Jag är även flyförbannad på mig själv för att jag inte har börjat plugga tidigare till provet jag har imorgon. Sitter och råpluggar nu, börja studera med feber, huvudvärk och med rinnande näsa är inte det enklaste, allt går in genom ena örat och ut genom det andra. Jag har sovmorgon imorgon, men den får jag tillbringa tillsammans med so-boken.
Imorgon kväll åker jag till Amir och stannar över natten, drar sedan direkt till skolan för att äta julbord med vännerna. Efter det åker ett stort tjejgäng till Malmö för julshopping, inte köpt en endaste julklapp än, oooops... håller tummarna för att jag hittar allt jag ska på torsdag.
Jag har i alla fall beställt en nyårs klänning, som jag förmodligen kommer att bära även på julafton. Nu ska jag läsa igenom min bok en gång, sen blir det sängen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback