Mes études

2012-12-03 @ 21:03:00
 
Julstämning och plugg, det är vad min kväll består av. 90 franska glosor tills imorgon, så har suttit med huvudet nere i böckerna samt pluggat på datorn. Trots den stora läxan har dagen varit riktigt fin. Det gör mycket att gatorna är täckta av snö och att vi nu har gått in i december månad. Jag blir mycket lyckligare samt gladare än vad jag är i november, december månad är en av mina favorit månader, så jag välkomnar december med öppen famn. December för med sig de mysiga julkänslorna, och det är underbart att krypa upp i soffan med en kopp glögg och några pepparkakor. Och det är precis vad jag ska göra! Ha en mysig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback