Min portfolio

2012-12-15 @ 12:01:01
 
Nu är jag tillbaka efter två dagars panik pluggande! I onsdags valde jag att åka till lussevakan på björket tillsammans med ett härligt gäng tjej kompisar. Det blev en lyckad kväll, men mitt prov fick lida för det. Jag kom hem 2 och sen hann jag sova i ungefär tre timmar innan jag var tvungen att gå upp för att åka till skolan. Det blev en oerhört lång och jobbig dag med så lite sömn. När jag kom hem var jag tvungen att plugga till provet, men jag slutade efter en timme, la ihop böckerna och gick och la mig. På morgon panik pluggade jag innan jag åkte för att skriva provet, nu håller jag tummarna för att det gick bra! Efter gick jag, Moa och Felicia till madrix och beställde Chai latte och pratade av oss. 
Nog om studier nu. Tänkte visa vad jag bestämde mig för att göra med de bilder jag skickade in för framkallning, satt in en del bilder i min portfolio, och ovan ser ni några av dem. Satt och pillade med det igårkväll medan jag tittade på Charlie st Cloud och 27 dresses, det blev en ensam men mysig kväll. Har även satt in några bilder i ramar, vi får väl se om det kommer upp några bilder på det senare!
Ikväll ska jag och några kompisar ha julmys, hyra film, göra julgodis, laga mat och ha en riktig tjejkväll! 
Ha en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: jasmine

Åååh hjälp vad fint!

Svar: Åhh tusen tack!
None None

2012-12-27 @ 23:14:41
URL: http://jasminem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback