Today's outfit

2012-12-11 @ 14:13:00
 
Väst/ H&M Byxor/JC Tröja/Bikbok 
 
 
Idag vaknade jag upp hos pojkvännen, efter att ha spenderat kvällen och natten hos honom. Och det har varit ett väldigt bra dag, när vi kom till skolan hade vi idrott, badminton och volleyboll, vilket var väldigt roligt. Efter det bjöd våra lärare oss på fika, lussebulle och pepparkakor med våra namn på. När jag kom hem, tre timmar tidigare än vad jag brukar ligger mina foton i brevlådan och väntar på mig, så nu har jag pillat med dem, satt in några i ramar och några ska jag sätta in i min portfolio. Det skulle inte vara helt fel om alla dagar såg ut såhär, sluta halv tolv och sen hem och bara krypa upp i soffan och ta det lugnt, håller ni inte med? 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: minabrun

Snyggt!

Svar: Tack! :)
None None

2012-12-11 @ 20:04:37
URL: http://miinabrun.blogg.se
Postat av: None None

snyggt!

Svar: Åh tack så mycket!
None None

2012-12-12 @ 16:26:44
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Görsnyggt!

Svar: Tusen tack!
None None

2012-12-12 @ 17:23:25
URL: http://dianaosterberg.blogg.se
Postat av: Am

Vad använder du för mascara? Du har superfint ögonfransar!

Svar: Jag har en mascara som är väldigt dålig, skulle inte alls rekommendera den! Åh tack så mycket! Alltid roligt att höra! :)
None None

2012-12-13 @ 14:59:14
Postat av: Fabian

Jag slutade också halv tolv, fast det var för att läraren på sista lektionen var sjuk, då satt jag och flera andra i klassen kvar till halv två och spelade...

Svar: Det låter ju inte helt fel det!
None None

2012-12-14 @ 20:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback