White lips, Pale face, Breathing in snowflakes

2012-12-08 @ 14:24:00
Fotograf: [Jag] Michaela Thornström
Har precis varit ute och lekt lite i snön, jag och min kära kamera. Det var mysigt och väldigt roligt, precis vad jag behövde. 
Idag har jag massa måsten, geografi boken ligger bredvid och bara väntar på att bli öppnad, men jag kommer aldrig riktigt så långt. Hade inte alls tänkt att jag skulle bege mig ut på en fotorunda, men när jag såg vädret och snön, så hade det varit ett stort misstag att inte gå ut. Och nu ville jag blogga, så då fick mitt plugg lida ännu en gång. Men nu ska jag ta tag i det, prov på måndag, och om jag inte vill skriva F provet får jag ta och öppna boken. 
 
Följ mig gärna via bloglovin! 

Kommentarer
Postat av: vicki andréa olofsson

hur får du fokusen så bra?!
galet fina bilder!

2012-12-08 @ 22:14:30
URL: http://vickiao.blogg.se/
Postat av: Emilia Bokelund

ÅHGUD VAD MYSIGA BILDER!!!!

Svar: Åh tusen tack fina du!
None None

2012-12-10 @ 18:32:32
URL: http://miliabokelund.blogg.se/
Postat av: Moa

Hur har du gjort för att fånga snön så bra? Gillar dina bilder! Kram

Svar: Jag vet helt ärligt inte, jag hade kort slutartid och massa tur! Tusen tack! Kram
None None

2012-12-13 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback