För en lång lång tid

2012-02-07 @ 19:36:40
Efter en dag med nationella prov och feber sitter jag nu och försöker lära mig franska läxan tills imorgon, vilket inte är så lätt när huvudet är fullt av gymnasietankar. Det är ungefär det som tar upp mina tankar just nu. Söker imorgon, åh har beslutsångest. Det här med gymnasievalet känns som ett stort steg, och att börja på gymnasiet som ett större. En termin kvar på Vannaröd, en termin kvar i min klass, det är först nu som jag har insett att det är så lite tid kvar. Det ska bli jätte kul att börja på gymnasiet, men åh vad jag kommer att sakna min klass... skiljas från personer som man har gått i skolan med i tio eller 4 år, tänk tio år?! Men innan dess kommer det att hända en massa roligt, åh Grekland, det ska bli så kul.
K r a m

Kommentarer
Postat av: felicia

sv - tack så mycket:)

2012-02-08 @ 12:28:36
URL: http://faes.devote.se
Postat av: Karolina

Sv. tusen tack!

2012-02-08 @ 17:00:01
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback