New pants

2012-01-12 @ 21:04:49

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår. Igår kom jag hem och var helt slut efter skolan, ni vet hur det är första veckan efter lovet. Man är helt död. Idag var det den "kreativa dagen" som jag har börjat kalla den. I och med att halva dagen står det musik och slöjd på schemat. Musik, det är väl kul utanför skolan, lyssna och sjunga till låtar. Men att behöva lära sig en massa instrument och sen spela upp för en lärare, det är ingen höjdare. Jag är jätte dålig på instrument så det är inte kul. Slöjd ska bli kul denna terminen, vi ska sy om ett plagg och sen får vi göra vad vi vill. Efter skolan idag drog jag till stan med mamma och köpte ett par jeans på Jc. Deras byxor är verkligen super. Love them! Imorgon efter skolan blir det cup. Så hela kvällen går väl åt till det. Wish me luck! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback