14/7

2012-07-14 @ 23:08:02

12 dagar kvar tills vi åker till Grekland, längtar jätte mycket! Ska bli otroligt roligt! Senaste veckorna har varit toppen! Glömde nog att berätta att jag var i Åhus i tre dagar förra veckan! Var riktigt roligt. Igår var jag och mamma och shoppade, fick med mig en skinn väst, ett vitt linne och ett par byxor hem. Lånade lite böcker tills vi ska till Grekland också, ska läsa hunger spelen igen, hehe. Sen på kvällen åkte vi hem till en familj och käkade middag och hade det trevligt. Idag har jag jobbat och tjänat 1000 :-, lagat mat till familjen, styrketränat, städat rummet och köket och duschat. Nöjd med dagen. Nu ska jag sova. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback