LÖRDAG SÖNDAG

2012-07-01 @ 21:31:26
Bild från Italien.
Fotograf: {Jag} Michaela Thornström
Förbjudet att kopiera mina bilder utan tillåtelse!
 
Gårdagen var riktigt härlig och rolig! Fullt ös hela dagen. Inte en lugn stund! Vaknade vid halv åtta, gjorde iordning mig lite snabbt sen körde pappa mig till min fina vän Kajsa. Där jag hjälpte henne lite med att packa. Vid 10 mötte vi upp Valle, sen satt vi oss på tåget mot Åhus. Denna resan tog nästan 4 timmar. Då vi glömde att hoppas av på rätt ställe, så vi hamnade på ett pensionat/handikappsboende eller något i Furuboda, väldigt lyckat! Vi hann i alla fall käka lite i Furuboda innan bussen gick tillbaka. Denna gången lyckades vi hoppa av på rätt ställe! Vi kollade på matcherna, gick runt och kollade på människor (vilket är otroligt roligt) käkade glass, pratade och hade jätte kul. Vid 8 åkte jag hem till Linneas familj där min familj och en annan familj var. Kvällen blev otroligt lång, käkade massa, pratade, skrattade och hade kul. Vid två tiden cyklade vi hem, CYKLADE, jobbigt värre. Sen somnade jag, vaknade vid tio, gick upp och käkade frukost sen somnade jag om och vaknade vi halv 2. När jag väl blev väckt ställde jag mig i duschen, och efter det har jag suttit och jobbat och åkte in till stan och köpte en bok till Grekland, hungerspelen, love it! 
Ja nu ska jag jobba vidare, ha en fin kväll! Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback