MIN MORGON

2012-07-03 @ 12:22:16
 
Idag blev det ingen sovmorgon, upp vid halv nio, ta på sig träningskläder och ut och gå en runda på 7 km med mamma. Rundan gick genom skogen, så det var en härlig runda. När jag kom hem tog jag en tallrik med hemma gjord müsli och mjölk, ett glas juice och ett knäckebröd med räkost, riktigt god frukost. Efter frukosten körde jag mitt egna lilla styrkepass, så nu är jag svag i benen, men det är en härlig känsla! Snabbt in i duschen och nu ska jag och mamma in till stan för att fixa lite grejer. Ikväll ska jag prova på yoga tillsammans med mamma, spännande!  Vi hörs senare! 

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad heter den appen som är som bild tre ? :)

Svar: RunKeeper :)
None None

2012-07-03 @ 13:05:11
URL: http://jjuliakristensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback