00:16

2012-06-17 @ 00:17:07


Idag har det varit en sådan där dag som man aldrig vill ska ta slut. Den har verkligen varit bra! Sov över hos Amir igår, så kom hem vid 7 på morgonen. Vid 12 hämtade vi mitt nya objektiv, jag säger bara... love it! 
Fika på stan med en fin vän, sen blev det hembyggsparken, fotografering och sedan taccomys hemma hos mig. Och nu kan jag äntligen dricka Chai latte när jag vill, för nu har jag köpt en egen flaska, flaskan står nu fint inne på mitt rum. Hoppas på att morgondagen ska bli lika bra! Godnatt kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken dag, du är en jättefin vän Micha! Glöm inte det!

Svar: Det var en riktigt härlig dag, vi måste ha fler dagar som den! det är du med kajsa!
None None

2012-06-17 @ 21:49:58
URL: http://kajsalinneanilsson.blogg.se
Postat av: vicki andréa olofsson

vad för något objetiv? :)

Svar: Nikon AF-S 50mm f/1.8G objektiv :)
None None

2012-06-20 @ 14:44:17
URL: http://vickiolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback