21/6

2012-06-21 @ 18:42:44
Idag har det varit en underbar dag med fina vänner! Min sista dag inne på fotbollsskolan, avslutade med ett stort härligt vattenkrig mot HIF killarna, riktigt kul! Åkte hem och gjorde iordning mig för att dra till stranden med Linnea och Kajsa. Käkade melon, fotograferade, käkade jordgubbar, skrattade, lyssnade på musik och pratade massa. Nu ligger jag hemma med täppt näsa och svullna ögon, ser ut som ett monster! Jävla allergi! Ska snart åka in och kolla på träningen, då jag själv inte klarar av att träna med denna allergin, segt, det är ju nu jag ska börja komma i form tills vi ska till Grekland. Äsch får börja imorgon, då allergin förmodligen har lagt sig! Vi hörs senare eller imorgon! Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback