En glass på stan

2012-06-28 @ 17:17:28
 
Idag började jag dagen med att cykla in till stan med Moa för att fika. Vi tog varsin glass och satt oss och pratade en stund. Vi hann även med en liten snabb runda inne på hm där jag hittade en vit bikini. Vi blev lite stressade i och med att hon skulle jobba och jag skulle till tandläkaren.
Cyklade hem, la mig i solen i några timmar, i min nya fina bikini. Ikväll blir det mys med familjen, min fina mamma fyller år idag, så nu ska vi fira henne, jag älskar dig mamma! Ha en fin kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Michaela- Foto & vardag

Tack sötnos! Älskar dig också! <3

2012-06-28 @ 21:25:21
URL: http://michaelathornstroms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback