IMORGON SKA DEN BORT

2012-06-24 @ 15:11:53
 
Fotograf och modell: {Jag} Michaela Thornström 
 
Hej mina fina läsare! Idag går jag osminkad, så skönt.
Min lördag var ganska seg, satt och jobbade hela dagen, men ja...alltid bra att tjäna pengar. Vid 11 gick jag och la mig och kollade på harry potter, undra om det var fullmåne igår, för jag hade riktigt svårt för att sova...hmmm. Idag gick jag upp tidigt (klockan 9), så då gick jag, mamma och pappa en runda på 6 km. Sen hem käka frukost, duscha, fota och jobba. Skön morgon! Snart kommer Amir hit, vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, men imorgon ska vi i alla fall till Halmstad. SKA TA BORT TANDSTÄLLNINGEN, så jävla glad är jag! Efter 1,5 år ska den äntligen bort! Hoppas hoppas på att det blir bra! Spännande. Sen blir det även mat och shopping, ska bli kul! KRAM

Kommentarer
Postat av: vicki andréa olofsson

varför går su hos tandläkaren i halmstad?! :o

Svar: Det var tre års väntetid i Hässleholm och andra ställen i närheten :)
None None

2012-06-24 @ 18:11:17
URL: http://vickiolofsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

SÖTAST !

Svar: Finaste Olivia! Vi måste träffas snart! Hade ju kanske kunnat träffas och grilla i veckan? :)
None None

2012-06-25 @ 00:51:05
URL: http://odlivia.devote.se
Postat av: Anonym

Hej...

2012-09-04 @ 22:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback