MIDSOMMAR OUTFIT

2012-06-22 @ 14:52:57
 
Glad midsommar kära läsare!
Bjuder på min midsommar outfit som inte är så värst somrig. Ska sitta ute hela kvällen så kunde inte ha klänning, och vädret är ju inte tipp topp. Men trots det äckliga vädret hoppas jag på en fin midsommar med familj och släkt. Det var egentligen tänkt att jag skulle dra på midsommar fest, men åhh nej, allergin är värre än någonsin nu, hela ansiktet är svullet, så jag fick stanna hemma. 
Idag är det ett år sen jag träffade världens finaste människa. Idag har jag och Amir känt varandra i ett år. Det var den bästa dagen och den bästa midsommarn någonsin. Så glad att jag fick träffa en så fin människa. Och nu firar jag midsommar utan honom, saknar honom jätte mycket, önskar att han vore här. Jag älskar dig över allt annat Amir. Massa kärlek till dig.
Hoppas att alla får en fin midsommar, vi hörs imorgon! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback