Början på sommarlovet

2012-06-14 @ 00:02:37

Bloggen står och samlar damm, ingen tid till bloggen, jätte mycket som händer nu. Bilderna är inte bara från början av sommarlovet, utan från de senaste veckorna, då bloggen har stått stilla. Det har varit fest med min kusin och hennes kompisar, kört moppe, frukost ute i solen, glass på stan med fina vänner, fika och shopping i Hässleholm med en fin vän. Tre dagars siesta med vänner och pojkvän. Den helgen var helt underbar! Blev kär i Lars Winnerbäcks musik. Förra veckan var det klassresa,begravning, avslutningmiddag och skolavslutning med massa tårar och skratt. Lämnar nu Vannaröd bakom mig. Lite sorgligt, kommer sakna alla! 4 fina år har det varit. Efter skolavslutningen åkte jag, Linnea, Molly och mormor och morfar till Donken och käkade, otroligt vackra i våra one piece! På kvällen kom släkten för att "fira" att jag har slutat nian, men även för att hela släkten ska träffas. Otroligt nöjd med mina betyg. På lördagen blev det massa shopping, fika och lunch på stan med kusin. Riktigt härlig dag! Och sen avslutades helgen med en härlig myskväll med fina människor. I måndags hade jag och Amir 4 månader ♥ Älskar honom sjukt mycket. Snart ett år sen vi träffades.  Spenderat mycket tid med Amir denna månaden, grillat, sovit över och siesta.
Och ja nu har jag börjat sommarjobba som fotbollsledare. Varje dag i två veckor, blir så otroligt glad när jag ser att barnen tycker att det är kul att vara där. Sen jobbar jag även för pappas jobb i sommar. Efter att ha varit på fotbollskolan är jag helt trött i hela kroppen och huvudet, så det slutar alltid med att jag somnar direkt när jag kommer hem. Men det är värt det. 6 dagar kvar. kul.
Trackback