VÅR SHOPPING

2012-03-15 @ 17:58:58
Halsband och linne/ Veromoda. Shorts/ Bikbok
Laddar upp inför våren och sommaren, och det gör jag med lite nytt i garderoben.
Det har hänt en hel del dom sista dagarna. I fredags var jag i Kristianstad med några vänner, käkade och kollade runt i affärer och hade det mysigt. På Kvällen träffade jag Amir. I lördags var jag i Kristianstad med mormor, morfar och familjen. Då jag shoppade en hel del. På kvällen käkade vi gott, kollade på melodifestivalen och hade det mysigt. På söndagen spelade jag match, och på kvällen pluggade jag. Måndag, tisdag pluggade jag. Och igår satt jag ute och solade i det fina vår vädret med vännerna, och på kvällen träffade jag Amir. En härlig vecka, ikväll blir det fotboll, gött! Vi hörs sen. PUSS

Kommentarer
Postat av: mina - photography

snyyggt :D

2012-03-15 @ 18:27:28
URL: http://miinabrun.blogg.se/
Postat av: mina - photography

sv; tack sötis! :)

2012-03-15 @ 18:34:35
URL: http://miinabrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback