Healthy

2012-05-09 @ 16:49:05

Kom hem ifrån skolan för lite mer än en timme sen, sitter nu framför tv:n och datan, då det är en dag med inga måsten. Käkat gott och klockan 19.00 drar jag på fotbollsträning. Snart 2 veckor sen senast, skolan, plugg och skada har hindrat mig från att träna. Men nu är jag tillbaka igen, skönt att komma igång med träningen igen, känner att det behövs. Det var även min sista dag i skolan idag för denna veckan, känns otroligt otroligt skönt ,franska nationella uppsats klar, nu känner jag att jag kan slappna av lite mer. Imorgon står tandläkaren och match på schemat, lugn dag. Ha en fin kväll! Puss

Kommentarer
Postat av: kajjan

Fin bild! Hur får du så bra ljus på dina bilder? :)

2012-05-09 @ 21:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback