Fina helg, ta aldrig slut!

2012-05-06 @ 22:11:36
Fotograf: Jag (Michaela Thornström)
Helgen har varit helt underbar! I fredags kollade jag vampire diaries, käkade choklad och pizza, en riktig mys kväll! På lördagen sov jag till 11, hade otroligt svårt för att ta mig upp ur sängen. Men käkade och fixade mig sen drog vi till min faster på kalas, massa mat och fika blev det. Pannacotta, tårta och kaka. På kvällen träffade jag Amir, blev tvingad till att kolla på hockey på tv:n, käkade en massa onyttigheter som vanligt. Sen låg vi uppe och snackade till tre, så på morgonen var vi en aning trötta. Då drog vi och familjen och kollade på en större säng till mig, ÄNTLIGEN EN NY SÄNG. Avslutade kvällen med att grilla med familjen och sen slappa och snacka tills han skulle hem. Älskar sånna här helger! Hoppas att ni haft en fin helg! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback