2012-11-12

2012-11-12 @ 21:56:07
 
Jag är helt slut efter en väldigt intensiv vecka upp i Stockholm tillsammans med klassen och sedan konsert och övernattning hos pojkvännen i helgen. Vi hade alla ett väldigt strikt schema, inbokade möten och rundvisningar på de olika museerna. Vi besökte expressen, naturhistoriska, östasiatiska, riksdagen och dramaten. En del av dessa besöken var inte speciellt roliga, min absoluta favorit var besöket på Expressen. Vi fick även en hel del tid åt shopping och andra aktiviteter. Stockholm är en väldigt fin stad och det blev en lyckad resa. I lördags var jag då på en konsert, en väldigt bra sådan. Peter Jöbacks konsert " I love musicals", den var riktigt riktigt bra, jag älskade den. Ett litet kvällsavslöjande får väl bli att jag alltid har haft en kärlek till Peter Jöback och hans musik, särskilt hans julskiva. Först när jag hör hans julskiva spelas där hemma får jag några som helst julkänslor. 
 
Igår hade jag en mysig eftermiddag hemma hos farmor och farfar. Senare på kvällen tog jag tåget till Amir för att ha en mysig kväll och fira nio månader. Vi kollade på Ice age 4, vilket var väldigt mysigt. Somnade tätt intill honom och vaknade hos honom tidigt imorse för att ta tåget till skolan. Där det visade sig att första och andra lektionen var inställd. Jag som bokstavligt sprang till skolan. Skrev en recension om flyga drake på 1,5 timme, illa illa, det gick inget vidare, satt och kollade igenom den en extra gång efter att jag hade lämnat in den och hittade flera små och onödiga fel. Men det kommer väl fler gånger då jag får visa vad jag kan. Nu ska jag kolla klart på en film som går på tv:n och sen ska jag sova. Sov gott alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback