Sovmorgon

2012-11-16 @ 09:04:26
 
Den där perioden mellan Hallowen och advent är nog den tråkigaste på hela året, det händer ju inget och vädret är äckligt. Då är det inte särskilt bra att kolla igenom gamla bilder från när vi var utomlands, saknaden är galet stor. Skriver så som många andra, vill ha sommar nu!
Idag fick jag sovmorgon, vilket är hur skönt som helst! Sitter fortfarande och njuter av min frukost. Min första lektion börjar 10.45 så än är det gott om tid. Två lektioner sen ska jag och mamma hämta upp min kusin och Felicia som kommer ner från Västergötland för att stanna över helgen. Ikväll blir det bio med några av mina närmsta vänner, Twilight breaking dawn part 2. Spännande för ett före detta twilight fan.Och imorgon blir det balders för oss, pojkvännen och hans kompisar. Rolig helg!
Nej, om jag kanske skulle gå och ta på mig lite kläder och fixa mig, bussen går ju ändå 10.16. 

Kommentarer
Postat av: Fabian

Du har iallafall inte varit sjuk i över en vecka med en hosta i över tre veckor, men det värsta är över...

Svar: Krya på dig fabian! Hoppas att du mår bättre snart!
None None

2012-11-20 @ 19:18:35
Postat av: Fabian

Tack, jag mår bättre nu men hostan sitter fortfarande kvar...

2012-11-22 @ 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback