Tre bortglömda

2012-11-27 @ 20:01:00
 
Jag är helt uppe i skolarbetet för tillfället, då jag ska hålla i en redovisning om Fusion kraft på torsdag inför hela klassen. Är väldigt nervös och osäker när det gäller att prata inför en större grupp, då all uppmärksamhet riktas mot mig. Men jag ska klara det! Har övat en hel del på redovisningen, och det verkar som att den har fastat rätt bra, men jag vet att när jag väl står där framme, kommer det inte bli lika lätt som att läsa det högt för sig själv. Men jag håller tummarna och hoppas på det bästa. Nu när jag har fullt upp med detta, tänkte jag visa er tre bilder ifrån min kusins konfirmation som ägde rum i somras, tre bilder jag helt hade glömt bort! Nästa vecka är schemat lite lugnare, så jag hoppas på att jag ska hinna med några inlägg då! Ha en mysig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback