13/10

2012-10-13 @ 17:19:00
Tiden och orken jag hade till att blogga har försvunnit. Kameran ligger orörd, därför står även bloggen orörd. 
 
Det har gått en ganska lång tid på gymnasiet nu och nu märker jag verkligen att det är en plugglinje jag har valt. Jag har checkat av flera läxor, prov och inlämningar på min "att göra lista". Men än finns det mycket kvar att göra, det är fler och fler saker som lägs till och det tar aldrig slut. De senaste veckorna har vi haft ett eller flera prov i veckan och det har blivit stressigt att hinna med allt, för det är inte bara prov utan läxor också. Allt har gått bra än så länge och jag är nöjd med hur jag har presterat. Det har blivit en hel del "stressplugg" två dagar innan proven och ändå har jag lyckats, jag som brukade plugga en vecka innan ett prov när jag gick på högstadiet. Igår skrev jag NO-prov och nu väntar jag på resultatet, nervöst. Trots att det är mycket så trivs jag otroligt bra i min klass och vi har väldigt roligt! Min fina klass. Om några veckor åker klassen till Stockholm, ska bli väldigt kul trots att det inte är en en nöjesresa och vi behöver följa ett schema. Vi ska bland annat till riksdagen och intervjua en politiker, usch kommer va så nervös. 
I veckan har jag en hel del läxor och sedan ett stort Geografi prov, bland annat alla världens länder och deras huvudstäder, jippi! Så nu sitter jag och pluggar på Europa och Asien, lyssnar på musik och dricker kaffe. Igår var Amir här, vi kollade x-factor och bakade choklad muffins, gårdagen var en bra dag. 
Nehe, jag får väl fortsätta med länderna! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback