21 september

2012-09-23 @ 22:12:12
 
Foto & redigering av Michaela Thornström [me]
 
I fredags var det en alldeles speciell dag, för det var min födelsedag, 16 år! Uppvaktades av familj, pojkvän och av mina fina vänner. Det var verkligen den finaste födelsedagen jag har varit med om. Sovmorgon till tio och vaknade upp av skönsång och massa presenter. Fick en laddningsdocka till min Iphone, inredning till rummet, choklad, laddare, underkläder, blomma och det bästa av allt, en fotokurs! En internet kurs, sjukt roligt! Min fina klass sjöng för mig och på kvällen kom mormor, morfar och Amir. Fick pengar och presentkort och sen fick jag ett jätte jätte fint armband och en röd ros av Amir. Ett armband med ett hjärta med vårt datum in graverat och ett A i, älskar det! Kvällen blev otroligt lyckad! Åt gott och käkade mjölkchoklads pannacotta, pratade och skrattade massa och sen kollade vi på film, men jag somnade som vanligt. Men kollade på filmen på morgonen. En riktigt bra och sevärd film, "älska mig igen". Lördag kväll så samlades hela släkten för att ha kalas för mig, blev många fina blommor, pengar, presentkort, samlar bestick och en grej till Iphonen som jag ska ha när jag ska ut och springa. Hade en toppen kväll! Idag umgicks jag med kusin, pojkvän, familj, mormor,morfar och engelska boken. Fin helg, och imorgon är det studiedag! T O P P E N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback