Michaela 2013-06-11

2013-08-08 @ 14:45:09
 
Michaela Hanna Thornström, en sexton årig småstadstjej, född den tjuoförsta september.
Just nu bor jag i södra Sverige tillsammans med mamma, pappa och syster, men jag drömmer om att en dag rymma iväg och ta mig jorden runt. Jag tycker om att spendera mina dagar tillsammans med vänner, familj eller bara försjunka mig i en bra bok med en stor kopp grönt te. Har precis tagit mig igenom första året på gymnasiet, på Internationella samhällsvetenskapsprogrammet, ett år med slit, hårt arbete samt glädje.
 
Älskar att frossa i onyttigheter och mat, mysa framför en bra film, resa, fotografera, shoppa och ägna sena kvällar åt att lyssna på Håkan Hellström, Bon Iver och Lars Winnerbäck. Har nyligen tagit mig an en stor utmaning, jag har nämligen anmält mig till Göteborgsvarvet 2014, 2.1 mils ren utmaning då jag har ett stort intresse för träning och hälsa.
Ja nu är det min tur, min tur att börja blogga, jag hoppas att detta kan bli något bra. Detta var en snabb presentation av mig samt vad denna lilla blogg kommer kretsa runt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback