~ 365 dagar tillsammans med dig ~

2013-02-11 @ 14:29:45
 
11 februari 2013, 365 dagar sedan det blev vi. Ett år tillsammans med Amir, killen som är min pojkvän och min bästavän. Det har varit ett fantastiskt år tillsammans med dig. Jag älskar dig Amir och allt det lilla som gör att du är du. Alla dina speciella ord, som ofta kommer över dina läppar, "ehh" "skärp dig" "det löser sig" och hur du kallar mig "Michan" när alla andra säger Michaela eller Majken. Jag älskar att jag aldrig vet vad som kommer att hända när jag är med dig, allt kommer som en överraskning. Jag älskar alla de minnen vi har skapat tillsammans, bilutflykten till Göteborg och mormor och morfar, shopping i Malmö, nyår, balders och de mysiga kvällarna i somras när vi grillade tillsammans med min familj och dina vänner. Nu väntar ett nytt år tillsammans och flera nya chanser till att skapa minnen, uppleva saker tillsammans. Du är min bästa vän, en person jag alltid kan prata med, en person som alltid finns vid ens sida oavsett vad som händer.
Du är det bästa som har hänt mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback