Svar: Träning

2013-02-12 @ 22:07:41
 
Fick en fråga från en läsare häromdagen som undrade hur mycket jag tränade, hur mycket samt vad jag äter under en dag. Så jag tänkte svara på det i det här inlägget. I och med att vi precis har gått in på en ny vecka tänkte jag ta förra veckans träningsschema. Det såg ut såhär:
Måndag: 1 timmes ungdomsgympa
Tisdag: Idrott - konditionsträning
Onsdag: Idrott - styrka & kondition. 75 minuter boxercise pass.
Torsdag: 1 timme zumba
Fredag: vila
Lördag: 8 km powerwalk
Söndag: 8 km powerwalk
 
Det är olika hur mycket jag äter under en dag, men det kan se ut ungefär såhär en träningsdag: 
Frukost: Gröt med mango & blåbär samt en kopp grönt te.
Mellanmål: Banan, mandlar och en flaska vatten
Lunch: - Skollunch -
Mellanmål: En skål med fil/naturell yoghurt, hemma gjord müsli och russin & en knäckemacka (hemmagjort) med smör. + te
Kvällsmat: Omelett, en avokado, sallad och en hemmagjord knäckemacka och ett glas mjölk. 
 
Hoppas att jag har besvarat dina frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback