We accept the love we think we deserve

2013-02-04 @ 13:45:26
 
Fotograf: [Jag] Michaela Thornström
 
Gårdagen var väldigt bra, vaknade tidigt och gick en runda på 9 km tillsammans med mamma, pappa, mormor och morfar. En runda genom skogen med utsikt över hela Hovdala, riktigt vackert! Sedan spenderade jag kvällen med mina vänner, kollade på "The perks of being a wallflower", åt fruktsallad och pratade. Gillar starkt den filmen, så otroligt fin. 
Imorse vaknade jag bredvid älskling, vi åt frukost sen åkte han till skolan och jag som är ledig idag har suttit och pluggat inför provet imorgon. Ska snart dyka ner i böckerna igen och plugga fram tills jag och några vänner ska träna ikväll, ett powerpump pass. Spännande. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Michaela!
Älskar dina bilder och dina inlägg.

Jag bara undrar om du har gjort din design själv?
Underbart fin, vit & enkelt.

Love, Julia

Svar: Hej Julia!Åh tusen tusen tack! det värmer att höra!
Ja jag har gjort min design helt själv! Tack så mycket! Glad att du tycker om den!
Kramar
None None

2013-02-06 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback