2013-01-08

2013-01-08 @ 17:05:42
Fotograf: [Jag] Michaela Thornström
Idag var det svårt att komma upp ur sängen, snoozade på tok för länge, men när jag hade tagit mig upp ur sängen gick allt relativt lätt. Det var skönt att komma in i de vanliga rutinerna igen. 
Igår var jag ute och sprag 3.20 km, i mörkret, för mig är detta min "lilla runda", men när jag kom hem mådde jag riktigt illa. Men mitt mål var att ta mig ut genom dörren, så jag är stolt över mig själv. Idag kom jag hem redan klockan två, jag åt precis när jag hade kommit hem sen sprang jag ut och fotade lite. Sitter nu i köket, har hjälpt mamma med maten och vi har även hunnit med att gå en runda på 3.55 km, är helt rosig om kinderna och det är en skön känsla. Ska snart ta fram skolgrejerna hade jag tänkt, lärarna har redan gett oss massa läxor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback