Black and White

2013-01-06 @ 13:00:50
 
Snart är det dags att återgå till skolbänken igen, jag får lite smått panik, ge mig en ledig vecka till, sen kan jag gå tillbaka. Den här helgen har varit lugn, jag har försökt vila så mycket jag bara kan och inte göra något som är särskilt ansträngande. Igår lagade jag mat till familjen, vilket faktiskt blev riktigt gott, sen efter det åkte jag hem till Kajsa, för att spendera kvällen där. Vi låg och pratade, designade hennes blogg, lyssnade på musik och hade en riktigt bra kväll. När jag kom hem såg jag till att få något i magen, sen satt jag mig och kollade på pretty little liars. Idag har jag än sålänge inte hunnit med att göra så mycket, vaknade och åt frukost, sen sprang jag ut i trädgården och knäppte av några foton lite snabbt (resultatet ser ni ovan), hade dock planer på att ha en riktig fotodag idag ute, men regnet satte stopp för mina planer. Hann inte mer än att ta upp kameran och trycka några gånger innan regnet kom. Nu hade jag tänkt lägga upp ett träningsschema inför nästa vecka, så att det verkligen blir av. Ikväll ska jag, Moa och Felicia hem till Isabelle och baka pizza, kolla på film och ha en riktig tjejkväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback