Det är såhär jag vill må

2013-01-15 @ 17:38:10
 
Idag är det mycket i skolan, läxorna börjar strömma in igen, svenska, franska och engelska. Just nu försöker jag ta tag i engelskan och svenskan. Ikväll kommer Amir hit, blir en lugn kväll framför tv:n, känner verkligen att idag behöver jag vila ut ordentligt. Förra veckan tränade jag nästan varje dag, tränade 6 dagar. 
Måndag: Sprang jag 3.20 km
Tisdag: powerwalk 3.5 km 
Onsdag: Crossfit + kondition + hopprep
Torsdag: - vila -
Fredag: bodylicious magpass, situps + magövningar + 2 km powerwalk
Lördag: sprang 3.22 km
Söndag: Powerwalk 6.3 km
 
Idag är min vilodag. Imorgon ska jag på ett boxercise pass med mina närmsta vänner, och sen på torsdag ska jag på zumba, galet taggad! Just nu mår jag riktigt bra! Känner att allt flyter på, jag är glad och hinner med allt jag vill. Det är såhär jag vill må. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback