Mitt 2012

2013-01-04 @ 18:13:00
 
- 11 februari blev jag tillsammans med min älskling
- Firade in våren tillsammans med ett härligt gäng vänner
- Var uppe i Göteborg tillsammans med min familj och Lelles familj. Vi hejade på våra pappor som sprang göteborgsvarvet, shoppade och hade en kväll på Liseberg
 
- Festade tillsammans med några vänner och min kusin vid en damm. En rolig kväll med bastu, bad, mat, övernattning och ro båt. På morgonen, frukost ute i solen. 
 
- Fick mina slutbetyg från högstadiet, kom in på mitt förstahandsval och fick tyvärr lämna min gamla kära klass, som jag trivdes så bra i.
 
- Var på siesta, och hade otroligt roligt! En av de bästa upplevelserna under året 2012. Träffade flera nya vänner och upptäckte hur mycket jag tycker om Lars Winnerbäck.
 
- Spenderade två veckor av mitt sommarlov åt att vara fotbollsskoleledare till massa små gulliga barn, vilket var otroligt roligt. 
 
- Träffade siesta gänget hemma hos Izabella och hade en kväll tillsammans med dem!
 
- Hade ett sommarjobb och tjänade massa pengar.
- Firade midsommar med min släkt, mysigt. 
 
 
- Fotodagar och fika tillsammans med min fina vän Kajsa  

- Blev äntligen av med min hemska tandställning  

- Beachfotbollen kom till Åhus, så jag och några vänner bodde hos Isabelle på campingen i Åhus. Några riktigt, riktigt roliga dagar och kvällar. På dagarna gick vi runder och kollade på matcherna, åt mängder av otto-glass och träffade massa kompisar. På kvällarna satt vi nere på bryggan och pratade och satt i husbilen och åt godis. 
 
-Åkte upp till Hulared för att vara med på Linneas konfirmation. På kvällen kollade vi film, doppade jordgubbar i choklad och åt popcorn. 
 
- Spenderade flera dagar i sträck hemma hos Amir, kollade film och hade grillkvällar tillsammans med hans vänner. 
 
- Köpte mitt porträtt objektiv och en fjärrutlösare, mina bästa köp. 
- Vi började vår resa mot Grekland. Kommer ihåg hur svårt det var att slita sig ifrån Amir och sätta sig på tåget mot köpenhamn. Spenderade natten på det kalla golvet på Köpenhamns flygplats. Satt oss tidigt på flygplanet mot Athen, efter allt som allt 21 timmars resa var vi framme på den första ön, Sifnos. Vi hade fem dagar på denna ö, åkte moped och besökte flera olika stränder, bodde på ett litet mysigt hotell, fick nyplockade fikon till frukost och det var bland det godaste jag ätit. Jag fäste mig verkligen vid Sifnos, så för mig var det väldigt svårt att packa ihop grejerna och sätta sig på båten och bege sig till nästa ö. Men även Milos var en riktigt, riktigt fin ö, även här besökte vi flera olika stränder, och dit tog vi oss med moped. Upplevde en fantastisk båtutflykt runt Milos, där vi fick besöka stränder som man bara kunde komma till med båt. Efter några dagar på Milos tog vi båten till Athen där vi spenderade den sista natten på ett hotell, där det stod polisbilar utanför, för att skydda turister i området, vilket var riktigt läskigt. 
- Tog bilen upp till Göteborg tillsammans med Amir, Emir och Admir. Släppte av Admir och Emir på flygplatsen medan jag och Amir fortsatte vår dag i Göteborg med shopping och mat. På kvällen åkte vi hem till mormor och morfar och spenderade kvällen och dagen efter hos dem. Hade en riktigt, riktigt mysig helg. 
 
- Började träna och äta nyttigt
 
- Började mitt första år på gymnasiet, och hamnade i en klass som jag trivs så bra i. Lärde känna flera nya människor.
 
-  Kräftskiva tillsammans med siesta gänget, blev en lyckad kväll.
 
- Sprang 8 km, det har hänt en gång! Och jag är sjukt stolt över mig själv.
- Fyllde 16 år, firade min födelsedag med släkt, familj och min kära pojkvän. Fick massa fina grejer, och världens finaste armband från Amir, som alltid hänger runt min handled. 
 
- Vi hade vår första klassfest
 
- Var i Kristianstad tillsammans med några vänner ifrån klassen, kollade på paranormal activity 4, fikade och åt. Hade sedan en sömnlös natt.
 
- Köpte mina Dr Martens
 
- Kollade på Peter Jöbacks konsert i Malmö, ett ord, MAGISKT
 
- Åkte upp till Stockholm med klassen, besökte dramaten, naturhistoriska, riksdagen och expressen. Vi shoppade, fikade, åt massa mat och hade några super roliga dagar. 
 
- Festade för första gången med Amir, tog med mig min kusin och Felicia. Dagen innan gick vi på bio och såg sista Twilight filmen med Moa, Felicia och Isabelle. 
-Var i Malmö med tjejerna i klassen.
 
- Hade tjejkväll tillsammans med Isabelle, Moa och Felicia. Vi lagade och åt tacos, käkade massa godis, pratade och kollade på film. 
 
- Var på Emporia tillsammans med Sanna och hade även en dag på Emporia tillsammans med Amir. 
 
- Firade jul två gånger. Fick massa fina presenter, bland annat siestabiljett och hunterstövlar. Och en otroligt vacker present av Amir. 
 
- Firade nyår tillsammans med Amir, hans vänner och Sanna. Ett riktigt lyckat nyår, med massa kaos och en kyss på tolvslaget. 
 
 
 
2012 har varit ett fantastiskt roligt år, hoppas att 2013 blir minst lika bra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback