Oatmeal

2013-01-03 @ 12:57:06
 
Då var det 2013, första inlägget det här året. Vaknade för ungefär en timme sedan, utvilad efter flera dagar med sena nätter. Det har varit några riktigt bra dagar tillsammans med härliga människor. Har firat in det nya året tillsammans med Amir, hans kompisar och min vän Sanna, det var en riktigt lyckad och galen kväll, det bästa nyåret jag än sålänge har varit med om. Vi firade fram tills klockan 9 på morgonen. När vi vaknade var stället upp och ner vänt, så vi spenderade dagen åt att städa. När det var rent lanade killarna, vilket också var en riktigt rolig kväll. Igår spenderade jag kvällen ensam inne på rummet och kollade på pretty little liars till ett på natten, då jag fick slita mig från tv:n. Nu har jag fått i mig frukost, gröt med bär och mango, gud vad jag har saknat min gröt! Nu ställer jag om till min normala kost efter några dagar med pizza, korv och massa mackor. En kost utan godis och andra onyttigheter, detta året lever jag på mörkchoklad, det är godis, men jag är beroende av det, det är inget jag klarar av att ta bort. 
Beställde förresten en ny fjärrutlösare igår, som redan har skickats, så hoppas på att den kommer imorgon. Har verkligen saknat den! Har knappt använt kameran under lovet, vilket är riktigt dåligt! Det är ett av mina nyårslöften, kameran ska få hänga med oftare och den ska användas mer. 
Ikväll ska jag och Moa ha Harry potter maraton, en riktig tjejkväll. 
Nu ska jag ställa mig i duschen och sedan få på mig lite kläder, och hitta på något. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback