Saturday with some friends

2013-01-19 @ 16:43:26
 
Veckan har varit väldigt bra, jag har provat på boxercise samt zumba, och jag älskade båda! Jag blev nog mest förtjust i boxercisen, det var så otroligt roligt och svettigt. Igår vaknade jag tidigt, redan vid 6, trots att vi hade sovmorgon. Jag och Moa gick en runda på 8 km vilket var en bra start på dagen. På kvällen åkte jag till Amir och idag tog jag tåget hem vid ett, då jag ska och träffa några vänner ikväll, vi ska ha en efterlängtad tjejkväll. Imorgon ska jag försöka hinna med att träna och efter det ska jag och Moa ha en plugg dag samt baka scones. 
 
Mån: 6.23 km powerwalk + bodylicious magpass + situps + magövningar + squats och andra rumpövningar.
Tis: Idrott: Boxercise + kondition
Ons: Boxercise + idrott: bollsporter + kondition
Tors: zumba
Fre: 8 km powerwalk
Lör: -vila-
Sön: ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback