T H E B E G I N N I N G

2013-01-07 @ 11:33:56
Måndag, sista dagen på lovet och starten på mitt nya nyttiga liv. Sounds good right? Det är verkligen ingen massiv förändring jag står inför, såklart, jag har sen ett år tillbaka haft ett stort intresse för det här med kost, så jag har strävat efter att äta nyttigt. Det största förändringen kommer ske i träningsdelen, som inte finns just nu. Ikväll har jag tvingat pappa att följa med mig ut och springa en runda, när pappa är med, då vet jag att det blir gjort, samtidigt har jag någon som kan peppa mig. Som sagt det svåraste steget är det ut genom dörren!
Igår satt jag och skrev upp mål med min träning och med min kost, både utseendemässigt och på insidan. Jag behöver sätta upp mål, så jag vet vad jag har att kämpa för. 
Jag har precis fått i mig min favorit frukost, gröt med mango, en stor kopp grönt te och en macka, nu ska jag nog kunna stå mig på det i några timmar. Idag har jag mycket på min "att göra lista", ska plugga, baka, springa, styrke träna och fota, fast först och främst ska jag få på mig lite kläder! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback