Take someone for who they are, not who you think they should be...

2013-01-20 @ 11:39:27
...and do not take me for granted.
Gårkvällen var riktigt riktigt bra! Vi ökade mysfaktorn och satt och pratade hela kvällen samtidigt som vi åt mat och fikade. Det var roligt att träffa alla, speciellt dem jag inte hade träffat på flera veckor, till och med månader. 
 
Idag ska jag förmodligen ut och gå med mamma, sen ska jag träffa Moa för en plugg-dag, härlig söndag. 
 
Jag fick en kommentar för några dagar sen, det var en tjej som undrade hur jag tog mina foton, hur och var jag redigerade dem, och om jag kunde lägga upp en video eller något på allt detta. Det är självklart att det går att fixa! Jag tycker att det är jätteroligt när ni läsare kommenterar, ställer frågor och kommer med tips på vad ni vill se mer av här i bloggen, verkligen galet roligt! 
Så absolut, så fort jag får tid så ska jag gör ett inlägg om allt detta! 
 
Photo by: [Me] Michaela Thornström
 
 

Kommentarer
Postat av: Nellie

På bilderna i din menyspalt till höger har du fångat snöflingorna väldigt bra på bild! Men hur gjorde du? Hade du någon särskild inställning?

Svar: Hej Nellie! Jag ställde mig framför kameran och knäppte av några foton och hade turen att få med dessa snöflingor. Hade ingen speciell inställning!
None None

2013-01-20 @ 16:48:36
Postat av: Klara - Fotoblogg ❤

Vilken fiin bild! : o )

Svar: åh tusen tack!
None None

2013-01-20 @ 23:28:14
URL: http://www.klaramarklunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback