2013-03-24

2013-03-24 @ 12:44:18
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva eller vad som finns att säga, men nu är jag tillbaka, skolan har gjort sitt i det hela, min frånvaro här på bloggen då alltså, det har varit så mycket prov, uppsatser, tal och läxor, jag hinner knappt avsluta en sak innan vi börjar på något nytt, men welcome to gymnasiet, right? 
Men sen har veckorna haft sina ljusa stunder också, såklart, då jag frossat i stora mängder Ben and Jerry's, varit på fest och träffat flera saknade vänner, dagar med Amir, då man bara har varit, myst upp i soffan framför en film, lagat mat, träffat kompisar och fikat. Ibland är livet verkligen bra, då man omges av människor som man älskar. Den där kramen, smset, pussen, leendet och armarna runt omkring mig när jag sover, de är saker som sätter ljus i min tillvaro. Helgen har sett ut som de gjorde förut, innan gymnasiet, en plugg fri helg. Bara legat i sängen, kollat massa filmer, kollat på wild kids, bloggat, träffat min pojkvän, pratat med vänner, ätit gott OCH tagit foto, äntligen kom kameran fram igen, efter att ha legat bortglömd så länge. Jag har även idag en lugn dag framför mig, utan måsten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback