Hälften av dom som älskar exploderar. Fri tillslut

2013-05-11 @ 09:48:53
 
Foto av Kajsa Nilsson
 
Långledig, U N D E R B A R T. Igår vaknade jag relativt tidigt, gjorde i ordning mig och åt frukost i någon timme, långfrukost, love it. La mig sedan i sängen och läste och pratade med vännerna. Efter lunch var jag grymt uttråkad och kände att jag verkligen behövde hitta på något, så jag och kajsa bestämde oss för att jag skulle cykla in till hässleholm så skulle vi träffas och äta glass. Cyklingen gick oerhört trögt, vilket inte var särskilt konstigt när jag la märke till att jag inte hade någon luft i mina hjul när jag kom hem till Kajsa, 35 minuter senare, på vägen dit blev jag om cyklad av både gubbar och tanter. Jag och Kajsa köpt oss varsin glass och sen  gick vi och satt oss i hembygdsparken, där vi mötte upp Valentin och Joel. Satt och pratade i någon timme innan både jag och Kajsa var tvungen att åka hem av olika anledningar. När jag kom hem åt vi god mat och kröp sedan upp i soffan för att spendera kvällen framför Let's Dance och New girl. Myskväll. 
 
Om några timmar ska jag in till stan för att klippa mig, sen vidare till Kajsa för att i eftermiddag åka vidare till Krisianstad för att träffa Sanna. Ikväll blir det grillkväll hemma hos en vän, ska bli väldigt kul. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fina bilder! vart är de tagna?

Svar: Tusen tack! I hovdalas skogar :)
None None

2013-05-11 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback