Ren och skär lycka

2013-05-12 @ 16:11:00
Då är jag hemma efter två härliga dagar hos fina vänner. Dessa dagar har varit de bästa på länge, nu är livet på topp. Igår började jag dagen med ett besök hos frisören, resultatet blev helt okej. Efter det tog jag en fika på stan tillsammans med mormor, mamma och Molly. Fick även en finfin svart långklänning med mig hem. Efter vår lilla shopping mötte jag upp Kajsa och vi drog sedan vidare mot Kristianstad. När vi väl var hemma hos Sanna fixade vi det sista inför grillkvällen hemma hos Valle. Vid fem tiden satt vi oss ennu en gång på tåget och bussen för att åka till Tyringe. Hann till och med köpa med oss lite resesnacks, massa godis som även räckte till denna dagens sötsug. Grillkvällen blev otroligt lyckad, var jättekul att träffa de personer som man vanligtvis inte brukar umgås med så ofta. Vi grillade, åt massa, pratade, skrattade och dampade runder. Mys. Vid halv tolv var vi tvungna att åka hem, så det blev en promenad genom mörka Tyringe till stationen.
 
Idag vaknade jag upp bredvid bästa Sanna, vi fick skjuts till Maxi där vi köpte frallor och jordgubbar till frukost. Måste säga att jag nu håller med Sanna efter många om och men, jordgubbar på mackan är dödligt gott. Idag har vi två bara tagit det lugnt, pratat, krängt godis, haft vattenkrig med hennes syster, skrattat och dampad runder. Du är så grymt jävla bra vännen! 
 
Jag har precis kommit hem och ätit tillsammans med familjen, mamma och pappa ska snart iväg till min Gammelfarmor, vet dock inte om jag ska följa med eller stanna hemma och bara ta det lugnt. Är väldigt trött efter dessa dagarna. Hade varit skönt att krypa upp i sängen och läsa en bra bok. Ikväll ska jag kanske ut och gå en lång runda med en vän. Vi får se vad som händer. Detta är i alla fall ren och skär lycka. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback